Olvasóink értékelése: / 6
ElégtelenKitűnő 

Köszöntök Mindenkit!

Csak röviden az AUTÓRÓL, és néhány szót magamról.
Fiam egyszer úgy gondolta, vesz egy kényelmes, nagy hajót. Balástyán találtunk rá, meg is vettük azonnal. Szépen egyben volt az 1983-as 300-as dízel, úgy 430 ezer kilométerrel. A gyerek kimondottan használni vette. Először rendelt bele egy Becker rádiót, az való a Mercikbe alapon. Úgy hozta a sorsa, Németországba ment dolgozni, természetesen, mint boldog Merci tulajdonos. Mire kiért, a generátor megadta magát, állítólag típushiba. Rá egy hétre Düsseldorfból hívott, hogy valami nagyon zörög alul. Azért visszament vele Kölnbe. Hazarepült, Ürömön vettünk bele komplett kardánt, két új Hardy tárcsával. Becsomagoltuk, repülőre, vissza Kölnbe. Ott egy szerelő 25 euróért beszerelte. Kiderült, szétment a Hady. (Most is az van benne, 471000-nél). Gondolta, hifit rak bele. Megvette a cuccokat, erősítő, hangszórók, mélynyomó stb.
Kiderült, a kalaptartóhoz nem lehet a tank miatt a 200-as hangszórókat berakni. Ekkor úgy döntött: Fater, add el ezt a szütykőt! O.K.! Ugye ha el akarod adni, kicsit ki kell ganézni, egy kis polír, mint optikai tuning, belsejét porszívózni, kárpit és műszerfal tisztítás meg egyebek. Na és járni kell vele! Ez okozta "vesztemet". A gép ugyanis egy W123-as, 3000 ccm szívódízel. Az a baj vele, minden ott van, ahol lenni kell. Pedálok, kapcsolók, egyebek. Akkor indul el, amikor Te akarod, oda visz, ahova menni akarsz, és a lényeg, hogy mindig vissza is hoz. A négy tárcsafék és az ABS meg gondoskodik arról, hogy baj esetén is meg tudj állni. Mivel most 55 éves vagyok, négy éve, mikor ez történt, nagyon összejöttem a géppel. Kezdtem elgondolkodni azon, megveszem. Ezek után irány a Nyíri Bosch műhely, porlasztócsúcs, izzító csere. Természetesen előtte minden olaj, szűrő le lett cserélve. Ezekkel már nagyon rendbe lett! Dinnyésnél Szigetszentmiklóson még átnézettem, (vezérműláncot kellett cserélni, mert egy benzinesé került bele valamikor). Ezek után irány Olaszország. Igaz, csak kb 2000 km-t mentünk, négyen, tele csomagtartóval, de hiba semmi, sőt gyönyörűen teljesített. Ekkorra eldöntöttem, teljes kaszni felújítást kap, mert megérdemli. Gyuri 3 hónapig dolgozott rajta, de profi munkát végzett. Igaz, vételárral együtt bekerült úgy 1,8 millióba eddig, de megérte.
Csináltam róla néhány fotót telefonnal, hát így néz ki:









Ja! Mint már írtam, 55 éves leszek május 15.-én. Gépész vagyok, szeretem a szépet. Meg az autómat is.
Röviden ennyi.
Üdv mindenkinek:

Lóri
2008-05-03